6 Şubat 2013 Çarşamba

Benim İçin Üzülme 14.Bölüm izle

5 Şubat Çarşamba ATV ekranlarına gelecek olan Benim İçin Üzülme 14. Bölümde Harun ve Niyazi, Kars’ta karşılaşacaklar ve büyük bir kavgaya tutuşacaklardır. Buke’yi alıp Hopa’ya götürmek isteyecek olan Niyazi, Harun engeline takılacaktır. Benim İçin Üzülme 14.Bölüm izle Bütün köy, Harun ile Niyazi’nin karşı karşıya gelmesinin tedirginliğini yaşayacaktır. Davut ve Buke, bu durum karşısında önemli bir karar alacaktır. Şahin, Bahar’ın gönlünü yeniden kazanmak isteyecek ancak yolları Sinan’la tekrar kesişecektir. Üçü de kötü bir sürprizle karşılaşacaktır. Benim İçin Üzülme izle Benim İçin Üzülme’nin bir önceki bölümünde Davut, Buke ile birlikte Kars’a dönmüş ancak olumsuz bir tepkiyle de karşılaşmıştı. Harun, Buke’nin peşinden Kars’a gitmiş ve Niyazi durumu öğrendiğinde hiçbir şey yapamamıştı. Benim İçin Üzülme Son Bölüm izle Bahar’ın gönlünü yeniden kazanmak için çaba sarf eden Şahin, her seferinde karşısında Sinan’ı bulmuştu. Bahar ve Sinan cephesinde aşk rüzgarları daha sert esmeye başlamış, Irmak ise bu durumun farkına varıp müdahale etmeye karar vermişti.

0 yorum:

Yorum Gönder